Spektrum VRANOVSKÉ NOVINKY
Spektrum VRANOVSKÉ NOVINKY

Kampaň Poklady Slanských vrchov pokračuje

Správy / Ostatné / Kampaň Poklady Slanských vrchov pokračuje

Združenie Slanské vrchy – východ spustilo v lete hlasovaciu internetovú kampaň Poklady Slanských vrchov. Ako informoval manažér Združenia a autor projektu RNDr. Pavol Kaňuch, kampaň na internetovej stránke www.slanskevrchy-vychod.sk predstavuje 15 lokalít reprezentujúcich prírodné, historické aj kultúrne bohatstvo regiónu Slanské vrchy a poskytol nám informácie o jej doterajšom priebehu.

Cieľom internetovej kampane je predovšetkým zvýšiť úroveň poznania verejnosti o historických, prírodných a kultúrnych hodnotách regiónu Slanské vrchy. Jej výsledky by mali byť v budúcnosti smerodajné aj pre tvorbu projektov a realizáciu ďalších aktivít zameraných na podporu cestovného ruchu v regióne. 
 
V priebehu 3 a pol mesiaca zaznamenala kampaň takmer 7300 hlasovaní a získala cez 200 priaznivcov na Facebooku. Záujem o kampaň bol najväčší najmä v čase po jej spustení, t.j. v auguste a prvej polovici septembra. Potom záujem trochu ochabol a druhá vlna záujmu bola badateľná v októbri pred jej pôvodne plánovaným ukončením. 
 
Spomedzi 15 lokalít zatiaľ jasne vedie Kaštieľ Hanušovce nad Topľou s priemerným bodovým hodnotením 3,60. Za ňou sa s odstupom stabilne drží dvojica geograficky blízkych zaujímavostí – Zámutovské skaly (3,34) a Náučný chodník Zámutovská kolejka (3,26). Nasleduje vyrovnaná trojica lokalít, ktoré si menia priebežné poradie – Praporec (3,19), Šimonka (3,17) a Zapikan (3,16) a „stred tabuľky“ si držia Skaly pod Pariakovou (3,08), Makovica (3,05), Hanušovské viadukty (3,05) a Hermanovské skaly (3,04). Spodné priečky zatiaľ patria trojici Ivanov vrch (2,96), Oblík (2,93) a Náučný chodník Tajch (2,85) a priebežnú tabuľku uzatvárajú dva náučné chodníky – NCH Bučí laz (2,63) a NCH Herlica (2,57). 
 
Vzhľadom na pokračujúci záujem verejnosti a ďalšie súvisiace aktivity sa organizátori kampane rozhodli posunúť termín ukončenia hlasovania do 31.12.2013.

Kampaň Poklady Slanských vrchov pokračuje

Správy / Ostatné / Kampaň Poklady Slanských vrchov pokračuje

Združenie Slanské vrchy – východ spustilo v lete hlasovaciu internetovú kampaň Poklady Slanských vrchov. Ako informoval manažér Združenia a autor projektu RNDr. Pavol Kaňuch, kampaň na internetovej stránke www.slanskevrchy-vychod.sk predstavuje 15 lokalít reprezentujúcich prírodné, historické aj kultúrne bohatstvo regiónu Slanské vrchy a poskytol nám informácie o jej doterajšom priebehu.

Cieľom internetovej kampane je predovšetkým zvýšiť úroveň poznania verejnosti o historických, prírodných a kultúrnych hodnotách regiónu Slanské vrchy. Jej výsledky by mali byť v budúcnosti smerodajné aj pre tvorbu projektov a realizáciu ďalších aktivít zameraných na podporu cestovného ruchu v regióne. 
 
V priebehu 3 a pol mesiaca zaznamenala kampaň takmer 7300 hlasovaní a získala cez 200 priaznivcov na Facebooku. Záujem o kampaň bol najväčší najmä v čase po jej spustení, t.j. v auguste a prvej polovici septembra. Potom záujem trochu ochabol a druhá vlna záujmu bola badateľná v októbri pred jej pôvodne plánovaným ukončením. 
 
Spomedzi 15 lokalít zatiaľ jasne vedie Kaštieľ Hanušovce nad Topľou s priemerným bodovým hodnotením 3,60. Za ňou sa s odstupom stabilne drží dvojica geograficky blízkych zaujímavostí – Zámutovské skaly (3,34) a Náučný chodník Zámutovská kolejka (3,26). Nasleduje vyrovnaná trojica lokalít, ktoré si menia priebežné poradie – Praporec (3,19), Šimonka (3,17) a Zapikan (3,16) a „stred tabuľky“ si držia Skaly pod Pariakovou (3,08), Makovica (3,05), Hanušovské viadukty (3,05) a Hermanovské skaly (3,04). Spodné priečky zatiaľ patria trojici Ivanov vrch (2,96), Oblík (2,93) a Náučný chodník Tajch (2,85) a priebežnú tabuľku uzatvárajú dva náučné chodníky – NCH Bučí laz (2,63) a NCH Herlica (2,57). 
 
Vzhľadom na pokračujúci záujem verejnosti a ďalšie súvisiace aktivity sa organizátori kampane rozhodli posunúť termín ukončenia hlasovania do 31.12.2013.
×

ZNAČKY: Vranovské NOVINKY SPEKTRUM Stropkov Vranov Týždenník Noviny Zaujímavosti Občan Šport Kultúra Pohotovosť

Realizácia © 2019 GRAND STUDIO, s.r.o. - tvorba propagačnej grafiky a webových stránok